Administratie

Betrouwbare uitvoering van de administratie

De organisatie kan op gemakkelijke wijze zelf het eigen fonds beheren, 
maar kan er ook voor kiezen om het uit te besteden.

Het beheer bestaat uit de volgende onderdelen:

Deelnemersadministratie

Het gaat om het digitaal aanmelden en opzeggen van deelname. Het hele proces wordt ondersteund met onze webapplicatie. Het aanmelden en wijzigen van gegevens worden door de deelnemer zelf gedaan. Voor het controleren van de opgegeven inkomsten, de eigen verklaring van gezondheid, het wijzigen van schenkingsbedragen worden de fiatteurs genotificeerd.

 

Schenkingsadministratie

Dit betreft alle transacties van het storten van geld, het sparen en het berekenen en betalen van schenkingen en het overboeken van de e-Walletnaar de eigen rekening.

De deelnemer kan altijd volgen wat er met zijn/ haar geld gebeurt en kan zich in de applicatie ziek en beter melden, geld storten of opnemen, een overzicht maken voor de belastingaangifte etc.

 

Medisch beoordeling van arbeidsongeschiktheid

Desgewenst verzorgen wij ook het inschakelen van een arbo-arts voor een medisch oordeel over de mate waarin de arbeidsongeschikte deelnemer nog kan werken en inkomsten kan verwerven. Op basis van het oordeel wordt het schenkingsbedrag bepaald.

 

Gebruikersondersteuning en communicatie

Wij bieden uiteraard ondersteuning aan beheerders en deelnemers. Beheerders en fiatteurs monitoren het proces en controleren de aanmeldingen en de betalingen. Deelnemers stellen vragen in het systeem. Antwoorden worden naar de betreffende persoon gemaild of aan de groep medegedeeld in het systeem.